marți, 9 martie 2010

De 8 martie, pe 9 martie

Când ziceam că pun și eu capul pe pernă liniștit, primesc un telefon de la Dana. Care era cu prietenul ei și cu încă două colege, gata să descindă într-un club! Dar... ce avea cu mine, nu știu, că m-a preluat și pe mine în zbor dintre două snopuri de soamne.

Drept urmare, iata-mă mai mult adormit decât viu și plin de chef ca bancomatele de fise, intrând cu succes într-un club care a găsit momentul să se fălească tocmai acum cu politica sa de a face rezervări. De parcă nu știm că mâine nu va fi nici naiba și ar fi fericit să aruncăm măcar o privire în direcția lui!

Prin urmare... vodca si gheață, un cartuș de redbull just in case, ca oricum știu că nu are efect și încep să scrutez cu ochi mijiți realitatea.

Tipele sunt dezlănțuite. Țipă turbate și se aruncă peste sărmanii în chiloți care își scutură franjurii bikinilor tanga printre mese. Una țipă ca din gură de șarpe "la mulți ani, femeieeee!" de mi-a perforat timpanul mai rău decât muzica din boxe. o fi trance? O fi altceva? cine naiba știe asta, că eu sunt varză. Dana e pe mese și prietena ei Sorina e all over her! Dan e în culmea extazului. Ce ziceam eu... Dan și Dana = DanDana. Cred că lucrurile au mers ca unse acasă!

Eu privesc uimit masa de femei dezlănțuite și nu pricep ce naiba fac un an de zile de au nevoie de 8 martie să se elibereze. Majoritatea sunt mâțe corporatiste, pline de fițe, miorlăind afectate când dai de ele la toaletă sau la bar. dar când ajung la mese devin mai sălbatice decât o haită de câini asmuțiți pe vânat. Tipa din spate a insistat toată noaptea cu la mulți ani, femeie! pare a fi delicatețea întruchipată!
La dans cu Dana m-am trezit înghiontit și pipăit de parcă eram un falingo, pardon, flamingo rătăcit între pupeze nebune și excitate.

Am ajuns acasă târziu. Atât de târziu că nici să adorm nu am mai putut! Așa că m-am așezat liniștit să încerc cele 40 de pahare. Le-am luat pe cele mai mici! Sper să trăiesc pentru o nouă postare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu